11 februari 2013

Workshops

Bij de Craftorij geef ik weer een nieuwe workshop Messy Spring. We gaan werken op 4 canvassen met natuurlijke materialen maar ook met o.a. stof en papier. Deze workshop is 1 malig! 16 maart, max 12 personen dus reserveer snel. Ik heb er zin in, jullie ook??
Op vrijdag 22 en zaterdag 23 februari geef ik ook een mixed media workshop en er zijn nog maar 2 plekjes vrij.... dus als je zin hebt heel snel zijn met reserveren.
Gezellig, ik hoop jullie te zien ;-)
 thanks for visiting!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er voor zover te zien weer o zo gaaf uit. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er hel mooi uit Marleen, ben benieuwd :-)
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohooo I did try and see what was under the blurry bit! Thanks for my snoop! Have a great crafty week! HaPpY WoYwW!!

    ((Lyn))#72

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit Marleen.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel gaaf uit! Ben gek op de materialen die je hebt gebruikt, heb nu al zin in de lente (wie niet?), heb ook al zin in je workshop, dus heb ik me opgegeven!
    Maar eerst zie ik je komende zaterdag nog, ook zin in!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails