28 januari 2013

Ice Queen

I'm very satisfied with this AJ-page. It always starts with a face but never know how to finish the page. I 'm always afraid to ruin the page. Suzi Blu inspires me, I just love how she draw faces.

Ik ben erg blij met deze AJ-pagina. Ik start altijd met het tekenen van een gezicht maar ik weet nooit hoe ik verder ga met de achtergrond en ben dan ook bang de pagina te verpesten. Suzi Blu inspireerd mij al jaren, ben gek op haar manier van gezichten tekenen. Ze tekent vaak met Prismacolor potloden en ik ben blij dat ze nu bij de Craftorij te krijgen zijn!! yeah!!




thanks for visiting!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie achtergrond geworden, hoe je dat gezicht voor elkaar krijgt....pffff knap hoor

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit. De achtergrond maakt het echt helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende ice queen. Zo mooi als je de achtergrond hebt ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi Marleen, super mooi gezicht en zeker een hele mooie achtergrond.

    liefs, fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend Marleen. Wel gewaagd om zo te werken,lijkt me, maar wat een mooi resultaat! Gr. @nneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marleen,
    Geweldig goed uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig getekend gezicht Marleen!!!. Ik heb van de week geoefend, en mijn uiteindelijke resultaat werd heel wat stijver :-)
    Je achtergrond past er prachtig bij!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend. Als ik toch eens zo mooi kon tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, echt geweldig Marleen! Een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails