13 december 2011

Class @ the Craftorij

Zaterdag 11 februari geef ik weer een workshop bij de Craftorij. Zoals jullie gewend zijn een messy workshop met veel technieken en veel verschillende materialen. geheel geinspireerd door de 7 Dots Studio collectie Dreamer. Voor de workshop kun je v.a. nu een plekje reserveren >>>> KLIK HIER Wees er snel bij want vol = echt vol ! er is maar een beperkt aantal plaatsen! Ik hoop jullie dan te zien !

I have a class at the Craftorij the 11th of February. it will be a really messy workshop with different techniques and all kind of materials!

thanks for visiting!

3 opmerkingen:

  1. Hey Marleen,

    Je hebt weer iets keigaafs bedacht, ik heb het in het echt gezien, het wordt zeker een hartstikke leuke workshop!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zal wel snel volzitten maatje!! Hij is prachtig maar dat wist je al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat gaat ons lukken in een dag? Wow wat is dit gaaf! Ga me gelijk opgeven!!! En op het werk regelen dat ik dan dus NIET kan werken;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails