25 oktober 2010

Druk weekend gehad.....

Zohee echt een druk weekend gehad. M'n weekend begon op donderdag al, bij Paper&Pictures. Wat een feest was dat zeg! Super gezellig met bijna alle Papergirlz aanwezig!! Mijn dank gaat ook nog even uit naar Ella&Marian. Ik heb 2 nachten bij de dames geslapen samen met Loes en het was super gezellig!! De lancering van de website was super!! De website lag er een paar keer uit door de gigantische bezoekers aantallen. En hebben jullie mijn filmpje gezien??????? De werkbeschrijving kun je ook downloaden!! Op de site hebben alle Papergirlz ook hun eigen blog. Dit is MIJN BLOG! Dit is m'n gepimpte schort, nog niet helemaal af maar dat komt goed!! Bedankt voor het kijken en ik hoop ook dat jullie m'n BLOG bij P&P ook gaan volgen :))) Fijne (werk)week allemaal! thanks for visiting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails