5 september 2010

Kleurtjes stof & wol/ Colors fabric & wool

Ben aan het breien en haken met allerlei kleuren en soorten wol/katoen. Lapjes stof....hmmmm ik heb het al in het koppie... maar zo weinig tijd om de rust te vinden om het af te maken. Kortom ben erg druk!! Het zal moeten wachten.... I'm knitting and crochetting with differend kind of wool and colors. Fabrics.... hmmm I know what I'm going to make, but less time to finish it. At this moment I'm very busy!! It has to wait... thanks for visiting!

7 opmerkingen:

  1. snel afmaken hoor, ik wil het resultaat zien! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben heel benieuwd wat het gaat worden, kleuren maken me nu al blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit! Wat een leuke bloemetjes zijn dit! Ik ben benieuwd naar de rest...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh snel afmaken hoor ben zo benieuwd het ziet er nu al heel spannend uit!!
    Doe je het uit je koppie en....waar haal jij al die mooie kleurtjes ????

    IK ben dol op haken op mijn blog een foto'tje!!

    Groetjes en succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooeeei!!!!

    Dat ziet er gaaf uit!!! Wat een geweldige kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben heel benieuwd wat voor gaafs dit weer gaat worden : ) de kleuren zijn in elk geval super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwwwwww !!!
    Meraviglioso crochet e bellissimi colori !!!
    Ciao, elena°*°

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails