15 juli 2010

Travel Journal

Ik heb een Travel Album gemaakt van onze mei-vakantie naar zuidoost Frankrijk. Veel rotweer gehad dus de foto's zijn niet allemaal even zonnig :( Het papier en tape van de Avignon lijn van 7Gypsies, Tickets van Maya Road en Glimmermist van Tattered Angels. Verder heb ik de borderstanzen van Tim Holtz/Sizzix gebruikt. De grote bladzijden zijn nog van een oud 6x12inch album van Tereza Collins. Voor mijn doen best wel kaal gescrapt maar ik kreeg het bij dit album ook niet echt te pakken..... op naar het volgende zal ik maar zeggen.... *LOL* eigenlijk inmiddels al 1 af en ben met de 2e begonnen voor het SBM.
Hebben jullie trouwens al op de blog van Jolanda gekeken?? Ze laat de komende dagen allemaal sneakjes zien van de komende CHA!!
Allemaal vast een fijn weekend en als jullie naar Doorn gaan morgen , TOT MORGEN!! Ik ga Jolan helpen bij P&P
thanks for visiting!

10 opmerkingen:

  1. wat een geweldig album geworden...
    echt een perfecte franse sfeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen.

    wat een mooi album is het geworden, en veel plezier bij jolanda.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een prachtige albumpje geworden! Heel erg leuk!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf boekje weer. Zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar ben jij dan niet tevreden over...ik vind 'm prachtig geworden!
    Vooral ook omdat het lekker je eigen ding is,met mooi papier en de glimmermist en niet zo'n standaard travellijn :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er geweldig uit

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel gaaf album, heb je leuk gedaan!!
    Vind de voorkant super!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk juist ! Ik vind het ook zo grappig dat er van die extra blz inzitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er een mooi boekje van gemaakt, mooie kleuren en leuk met die tab bladen en kleine blaadjes er in.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey wat een mooi album... ik maak voor elke reis zo'n boekje en tijdens de trip schrijven we dan de gebeurtenissen van de dag op en nadien plak ik er de foto's bij...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails