11 mei 2009

Terug uit Frankrijk

Weer terug uit frankrijk. We hebben het lekker gehad!! Veel foto's gemaakt en zelfs nog gescrapt, daar volgen nog foto's van. Alle natuur was net aan het ontwaken uit de winterslaap. De klaprozen net uit en de knoppen zaten net in de wijnranken.
Ook vele dorpjes bezocht. Maar 1 gallery sprong eruit in Vaison. Fleurige/kleurige schilderijen en fotobewerkingen. De onderste 2 in het bijzonder spraken me erg aan:
Deze foto's wilde ik jullie niet onthouden. Ik heb veel gezocht op het internet naar scrap/hobby winkels in de omgeving. Het enige wat ik vond was http://www.creafete.fr/ Nou daar ben ik geweest. Veel bloemen gescoord maar verder was het niets. Maar wat vond ik in Nyons..... ik kon m'n ogen niet geloven. Ik hoop dat het een beetje overkomt... jullie begrijpen ik kon alleen maar kijken en niet kopen. Terug in de tijd. Het grijze vrouwtje links was de verkoopster maar Amsterdan en van Gogh verf was er aanwezig!!

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van die klaprozen.

    Dat laatste zaakje doet mij denken een schilderszaak in Den Haag, Goedman in de molenstaat Den Haag/ Ook zo propvol. Helaas is de zaak weg,,

    Iig het zoet er uit als een geslaagde vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende schilderijen , wat een mooie kleuren en het idee van die omgekeerde plu.
    heerlijk die antieke winkeltjes en zij weet vast alles nog te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gosh daar ligt veel in dat winkeltje! Hele mooie foto's Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo, klaprozen, mijn favoriet,
    zag vanmorgen in de tuin dat er bij mij ook al 1tje bloeid..

    En die boekenwinkel (??) wat gezellig...

    Gezellig dat je er ook weer bent..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mooie die foto's: prachtig. En dat winkeltje, gaaffffffffffff heb je daar nog wat gekocht? Ben ook wel benieuwd naar je bloemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooie foto's zeg!!! Heerlijk, krijg nu ook helemaal zin om naar Frankrijk te gaan....( nog een paar weken...)
    Leuk dat winkeltje! En ach bloemen is ook altijd leuk toch!!

    Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh, ik ben gek op klaprozen!!!
    En dat winkeltje, zo sfeervol, zo echt...
    Helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails