21 december 2008

Laatste workshop Creatie

Dit was de laatste workshop van de Creatie.... heel jammer!! We zijn daar gestart met een Art Journal. Ik was er al 1 begonnen maar heb nu weer meer inzichten gekregen over hoe je een pagina kan starten. Ook het toevoegen van quotes ga ik vaker doen. Dit is m'n begin pagina, vooral de onderste quote vind ik prachtig slaan op dit Art Journal! Deze pagina leek dramatisch te mislukken, maarrrr thuis nog even een laag gesso en wat gepruts met krijt. Vind 'm toch wel mooi geworden. Deze vind ik ook helemaal leuk, ik schijn iets met paars te hebben. Van Marcia hoorde ik dat ik dan een beetje zweverig persoon zou zijn ???Niets is minder waar ;-). Bij deze vind ik het helemaal leuk dat de foto op stof is getransferd. Deze heb ik vandaag thuis gemaakt. Ook weer met krijt en verder lekker kleurig.

3 opmerkingen:

  1. Ow, dat ziet er heel erg mooi uit. Lekker creatief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er geweldig uit en het blijft spijtig genoeg dat de creatie gata stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze gaaf geworden zeg, vooral die laatste is ook helemaal super! Ik heb er gister ook nog eentje bij gemaakt en die zwart met gele dichtgeplakt :-)!! Ze staan nu ook op mijn blog!

    Enne, ik heb nu al zin in zaterdag... :-)!

    XOXO Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails