18 augustus 2008

Foto probleem

Afgelopen weekend ben ik naar de beurs in Den bOsch geweest en heb ik een paar flesjes glimmermist gescoord. Verder nog wat lint en distressinkt. Dit al samen met m'n leuke foto's gaf m'n een berg inspiratie. Ik heb zaterdagavond en zondag lekker zitten scrappen. Gisterenavond afgemaakt en nu heb ik een vet probleem; mijn ventje heeft de NIKON meegenomen en nu kan ik jullieniet m'n nieuwe LO laten zien !! Ik vind 'm helemaal gelukt maar als ik een close-up wil maken met m'n kodakkie krijg ik dit.... Maar niet getreurd, hij komt morgen weer thuis en dan probeer ik 'm zosnel mogelijk op de foto te zetten. Verder heb ik weer een leuk mini kitje gemaakt. Maar ook nu weer een probleem. M'n site is offline !! De server is bezig met een verhuizing en daardoor kan ik m'n site niet updaten de eerst komende dagen...... Dus ffies geduld over een paar dagen kunnen jullie 'm downoaden. My site is offline for a few days.... when he's back online you can get this mini-kit-FREEBIE !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails