14 mei 2008

Was even druk...

Zoooo daar was ik weer even.
Ik was gewoon erg druk. Vandaag m'n eigen workshop met Ine even gemaakt!
JAAAAAA jullie horen het goed 31MEI geef ik m'n eigen workshop!!!!
Meiden er is nog plek!! We gaan een (dabber)box maken met super gaaf papier. Heb je interesse MAIL of BEL Scrap-I-Do.

Verder was ik met m'n digiscrap meiden van het forum naar een scrapworkshop afgelopen weekend. We zijn naar Het Scrapbook Atelier geweest.

Het was weer super gezellig en we zijn allemaal nog bezig om onze werkstukken te finishen!!

Bij mij komt het er op neer dat ik met +/- 4 projecten tegelijk bezig ben.... oops...

1 opmerking:

  1. Heeej Marleen...

    lang niet gezien zeg, als wij elkaar zien is het toch zooooo goed!! ben je trouwens zaterdag in de winkel??? ikke kom misschien wel ff langs, als ik beter ben!!!

    enne, spannend je eerste workshop!!! OEI OEI OEI, moet ik nog duimen!?

    XOXO Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails