11 februari 2008

M'n winterboekje

Ik had al een winterboekje gemaakt maar had nog een berg pixies over. Weer aan de slag dus met winterboekje 2. ik heb veel met embossing poeder gedaan en met stixx lijm met folie.
Weer heerlijk om allemaal te maken maar ben het nu wel zat met de winter hoor !! ;) (klik op de foto)
I've made my second winterbook. I did a lot with embossing powder and stixxglue. I'm done with the winter now, hope spring will start soon! (click the photo)
Ik heb ook een dubbele Layout gemaakt voor de challange op het forum. Sorry , ik weet niet meer van wie de overlay was. De elementen zijn van mijn Anoco kit.

I've made a dubble layout for the challange on my forum. Sorry I don't remember where I've got the overlay. The elements are mine, from my Anoco kit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails