2 augustus 2010

Tilda -spijkertas

Het nieuwe Scrapbook Magazine is weer uit!! Kim op de cover, helemaal leuk! Woensdag ga ik naar P&P en dan ga ik 'm eens rustig bekijken. Ook ga ik dan weer nieuw papier uitzoeken rechtstreeks vanuit de CHA!! YEZZZ. Jolan en Trui zullen wel heel wat moois meenemen! De CHA verhalen zullen we dan ook weer in geuren en kleuren te horen krijgen *LOL* Hierbij ook even 2 foto's van m'n spijkertas met Tilda stofjes. Inmiddels hangen er nog veel meer dingen aan en wordt hij helemaal afgedragen :))) De eerstvolgende tas wordt een vilten tas denk ik :))) De foto's van het bij behorende tag-boekje komen later, ik heb nog geen goede foto's gemaakt. dan zal ik ook eens de foto's goed laten zien die er in het boekje zitten. Want natuurlijk komen die niet zonder photoshop in het boekje :))) thanks for visiting!

3 opmerkingen:

  1. hoi marleen

    dat ziet er weer gaaf uit die tas!!

    ik ga het scrapbookmagazine meteen halen deze week ben benieuwd wat je verder hebt gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ciao, che belle cose vedo qui :-)
    elena°*°

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super gaaf die tas!!!! Super gedaan zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails