2 augustus 2010

Fijne dag vandaag...

Ik heb van Marga een award gekregen, super lief , dank je wel!! Ik ben alleen altijd slecht in het doorgeven omdat er dan al veel mensen 'm toch alweer gehad hebben.... ik zal 1x een poging wagen, normaal pas ik :)))
  1. Jolan omdat ik altijd even daar kom spieken :))) (maarja ze had er al 1 van Marga)
  2. Meriam altijd weer aparte ontwerpen en foto's.
  3. Soraya omdat ze een leuke stijl heeft die wel ook een beetje bij mij past.
  4. Dina Love her work always!!
  5. ...... dat bedoel ik nou ergens loop ik dan vast.... voor iedereen die ook lekker aan het bloggen is denk ik dan maar!!
Fijne dag vandaag allemaal!!
thanks for visiting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails