24 juni 2012

FLORIDA !!

Last 3 weeks I was on holiday to Florida!! Wow what a fun I had! I don't want to bother you with all those pics from Disney, Seaworld, Everglades, Key West, Miami, dolphins, alligators, sunsets etc... but a I did a class with Dina Wackley in St Petersburg(Florida)at Whim So Doodle. That was fun. Playing with paint and Dylusion stamps and inks. And what an awesome big store Whim So Doodle is!! wowww! Thanks girls and Dina for this great evening ;-)











 My mini tag book is not yet finished.... I will show it an other time.

 thanks for visiting!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk bruin koppie heb je!!!!!
    En gaaf hoor die workshop bij Dina!! wish I was there 2..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee vakantieganger, mooi dat je dat kon doen naast al die andere gave dingen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers.
    Geweldig, die workshop!
    groeten, Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zul jij genoten hebben! Heerlijk naar Florida, en dan ook nog een Dina workshop, helemaal goed!
    Ben heel benieuwd naar de boekje.
    Heel andere workshop, maar ik verheug me op zaterdag, tot dan!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails