28 oktober 2010

Nieuwtjes / News

CLICK the picture !
Pfff een drukke week weer achter de rug met werken en daarvoor met P&P. Ben nu ook met een P&P-BLOG aan de gang gegaan, ook daar kun je nieuwtjes volgen. I was busy this week at work and before that with the Paper and Pictures new website. Our DT has a new blog at the website, you can folow me HERE! Voor de nieuwe CO en SBM heb ik een leuke papier lijn meegenomen, ik had er nog niet eerder van gehoord, Cavascorp. Dus daar ga ik eens lekker mee aan de freubel!! For the new magazines I took some papers from the store , Canvascorp, never heard of it... Afgelopen week ook weer een viltcursus gehad. Ik heb m'n tas afgemaakt, meer foto's staan op m'n P&P-blog. More pictures from my felted bag HERE. Hahhaha ik kreeg nog foto's van Soraya van de Girlz dag. ThanXXX meissie ;-) En als laatste, ik ga een workshop geven bij Paper and Pictures in januari. Meer daarover een andere keer! thanks for visiting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails