9 oktober 2010

New website Paper & Pictures

Vanaf 21 oktober krijgt P&P een nieuwe website en webwinkel, SUPERRRR!! Het nieuwe internet "platform" gaat van start 21 oktober 20:00u en we zijn dan ook LIVE te volgen, hou de website van Paper & Pictures goed in de gaten!! Alles wordt NIEUW NIEUW NIEUW en het is zo leuk om alles van dichtbij mee te maken! Nieuwe site , webwinkel, filmpjes, wedstrijden, workshops, digistamps enz enz, te veel om op te noemen! Voor nu kun je alvast 25 gratis quotes krijgen!! Dus meld je aan en ontvang je quotes!! Tja en zoals ik al heb begrepen maken de Papergirlz er een wedstrijdje van wie de meeste kliks en aangezien ik later ben begonnen ivm mijn vakantie zou ik zeggenHELP MIJ!!! KLIKKEN en zorg dat je je quotes krijgt!!! *LOL* Paper & Pictures is starting a new internet platform on October 21st at 20:00 hr CET. We will start LIVE with the webcam on the internet !! This will be a big PARTY!! For now we start with FREE scrap quotes!! CLICK and get them!! Our DT is having a big contest, which DTgirl is getting the most clicks, so help me and get these FREE quotes!!
Verder heb ik dus net een super vakantie gehad!! Ik ben naar Bali geweest en we zijn met een gids(Yan) het hele eiland over geweest! Verhalen genoeg, foto's genoeg, het zal allemaal terug komen in m'n scrapwerk, geloof me!! :-) I had my holiday on Bali!! We saw the island with a sweet guide(Yan). Stories enough to tell but you will see it in my scrapwork!! :-)

thanks for visiting!

5 opmerkingen:

  1. Wow beautiful photographs, what a magical place. xox Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen, thanks for taking the time to leave a comment on my project on the Tattered Angels Educator blog.

    What beautiful pictures of Bali! and I clicked for you too ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG meid wat een geweldige foto's!!!
    Ben gelijk weer toe aan vakantie als ik dat allemaal zie... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooie foto's staan er op je blog van je vakantie.
    Het ziet er betoverend uit

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto's Marleen. Ik heb het ook altijd nog op mijn lijstje staan, maar niet met het scrapweekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails