20 augustus 2010

Nieuw papier/ New paper

Wat kan een mens toch blij worden van nieuw papier in de winkel!! :))) Ik was vanmorgen even langs Paper & Pictures geweest...hahahhaha fout!!! Ik heb weer van alles mee.genomen. De hele lijn Freestyle van Teresa Collins. Giving Thanks is ook zo geweldig...maarrrr daar heb ik al mee mogen spelen voor het Scrapbook Magazine. En ohhh wat vervelend, de nieuwe lijnen van My Minds Eye bah bah *LOL*. En dan heb ik het nog niet over alle nieuwe hebbuh dingen waar ik nog net weerstand tegen heb kunnen bieden... er is weer zoveel moois!! De mensen die morgen naar de Magnolia workshop gaan,have fun en SHOPSE !! thanks for visiting!

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf papier, ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Hug, Soraya x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails