21 maart 2010

DEMO 28maart: Sizzix/Tim Holtz Dies

Yezzzz a.s. zondag 28 maart ga ik demo's geven met diverse nieuwe Tim Holtz/Sizzix stanzen!

Jullie hebben ze vast al op de blog van Tim Holtz gezien de edges, movers & shapers en bigz. Nou geloof me, ze zijn geweldig! heb er dit weekend lekker mee gespeeld en je kan er gewoon meer mee dan je op het eerste gezicht denkt. Dusss wil je de mogelijkheden zien kom dan gezellig a.s. zondag langs in Doorn bij Paper & Pictures (open van 11 tot 16u)!!

Tot zondag !!! ;) *LOL*

thanks for visiting!

12 opmerkingen:

  1. Nou dat is dan gezellig , wij zijn er dan ook. Kunnen we gelijk kijken wat hij er allemaal meedoet.
    Wij hebben al een stans van hem gekocht

    \groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZONDAG???? Ik ben er zaterdag (workshop geven)...
    We lopen elkaar ook bijna altijd mis!
    Jammer...

    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij lijkt het ook heel erg leuk
    Je hebt me razend nieuwsgierig gemaakt.hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw hier wordt ik erg hebberig van!! jammer dat ik niet kan zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stansen zijn echt iets voor jou. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooow dat ziet er zeker gaaf uit zeg!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er heel leuk uit die stansen. Weet jij zo of ze ook door de cuttlebug gaan? De een zegt van wel den ander van niet. Ben benieuwd.
    Groetjes
    Chantlal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er wel heel mooi uit, succes Marleen!
    Ik ga Zaterdag dussss loop ik je weer mis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn erg leuk hé !!!
    Blijft jammer dat Doorn zo ver weg is..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wahaahhh wordt heul gezelli dus die dag want helaas.... ikke is er ook! Lol! tot zondag Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails