17 december 2009

Het laatste werk van 2009 ???

Ik wil jullie als eerste vast hele fijne feestdagen wensen!! Verder ben ik vandaag nog even aan het prutsen geweest. Ik kwam nog kerstballen tegen in een oude doos van een hobby van 15jaar terug :))) Daar moest ik wat mee doen natuurlijk.
Ik had ze nog in verschillende maten , ook nog een hele grote. Wat glitterdust erbij en het maakt de boom helemaal af!!
Ben nog bezig met een heel project met metaal..... zo heerlijk om te doen maar tijdrovend. Wellicht nog een projectje tussendoor ;)))
Bedankt voor alle bezoekjes het afgelopen jaar!!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om die ballen te vullen met rolletjes papier! Het staat heel gezellig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg zo'n oude doos hahaha
    Heel origineel om die ballen zo te decoreren. Ga het misschien ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf zeg!!!! leuk zo kan je het in je eigen kleur maken!
    ( ik ben het dit jaar natuurlijk weer vergeten maar volgend jaar ga ik ook eens mijn lege ballen gebruiken!!!)

    Jij natuurlijk ook hele fijne dagen en een super goed 2010!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee Marleen, ziet er mooi uit!

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails